Těhulky od června/července 2015

Napsat příspěvek
Velikost písma:
17034
8.9.15 06:28

@tzoo - bazárků je spousta.. jen pozor, ať nenaletíš..Jinak vím, že i tady je diskuze Darujeme maminkám v nouzi.. Zkus pohledat. Popř. v každém městě jsou teď normální bazárky s dětskými věcmi, kde koupíš věci za pakatel..Do jakého města se vracíš?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
55
8.9.15 07:05

@Králičice

pardubice…mockrat dekuji za odpoved

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17034
8.9.15 08:19

@tzoo - togle mi google hodil jako jeden z prvních odkazů v Pardubicích http://www.bezvahadry.cz/…-obchod.html
Ale myslím, že Pardubice jsou dost velké na to, aby tam takových obchůdků bylo spousta.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
361
8.9.15 08:36

A co jinak holky? Máte v plánu jít na neschopenku? Kde vlastně pracujete? Já pracuju jako pracovník trhu práce pro monitoring zaměstnavatelů na Úřadě práce. Takže nesedím jenom v kanclu ale jezdím i po firmách na služebky…Zatím mi nebývá špatně ani nic, ale prostě bývám hodně unavená a to vstávání…celý den jenom zívám a jakmile dojdu z práce tak jdu spát. Je pravda že do porodu je ještě daleko, takže neumím si představit že už bych teď byla až do dubna doma to ne…ale jestli to vydržím tak na mateřskou půjdu určitě těch 8 týdnů před porodem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2790
8.9.15 09:19

@sheila9 Já sice sedím v kanclu, ale pracuju s dost problematickou skupinou lidí…chodí k nám často feťáci, alkoholici, nepřizpůsobiví… Občas je tu dost veselo, ale za ty roky jsem si už víceméně zvykla :lol: Pokud nebudu mít problémy, tak bych taky na nemocenskou nešla :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
582
8.9.15 10:20