Mimčo v únoru 2012

• Otevřená skupina

Téma pro všechny, kdo čekají příchod miminka v únoru 2012

Otevřená skupina (volný vstup pro všechny návštěvníky)
Otevřené přispívání (kdokoliv může příspívat do skupiny)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
237
5.1.12 18:02

Chtěla jsem se zeptat na to porodný atd ..budete to vyřizovat asi až po porodu ,já vubec nevím jak se v tom mam vyznat :( na pracák jdu 18. ledna tak jsem zvědavá co mi řeknou jelikož jsem byla student,ale cely rok jsem si vydelavala a mam to aji potvrzene ..od uradu v brne:) no uvidime.. :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1686
5.1.12 18:05

Porodné se vyřizuje až po porodu.Já to taky pořád zkoumám a vůvec tomu nerozumím. :nevim: Jinak před porodem akorát vyřídíme na matrice jména zavolám dětskému Dr.jestli mě s malou po porodu vezme a jinak nic. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11219
5.1.12 18:06

Na porodný nárok nemám,ale myslím,že tu žádost musíš podávat až po porodu.Na tom pracáku ti určitě všechno řeknou.
Jsem zvědavá,kdy mi teď přijde nemocenská,zatím v tom mají na úřadech trochu zmatek,tak snad nám všechno v pořádku vyřídí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1686
5.1.12 18:07

A jak je to stím porodným?Kdo nemá a kdo má nárok?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11219
5.1.12 18:07

Marti,já myslela,že jsi vdaná?To nemusíš chodit před porodem na matriku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1686
5.1.12 18:09

Holky a na jak dlouhou půjdete mateřskou?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11219
Martina28 píše:
A jak je to stím porodným?Kdo nemá a kdo má nárok?

Já tedy úplně přesně nevím,vím akorát,že na to dnes nemá nárok skoro nikdo.Navíc jsme měli v práci za poslední dva roky tři těhule a všichni tak +/- stejné platy a nikdo porodné neměl.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1686

Aha, takže to se týká jen svobodných?Tak vidíte holky, že se v tom nevyznám. :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1686
5.1.12 18:11