Kopie: Těhu spolu od začátku :-)

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
992
27.6.14 12:42

@anairda děkujííí…no já ani nevím kdy má dorazit.Ale myslím si, že měla dorazit ve středu. Ale fakt nevím. Zatím tomu nemůžeme nějak uvěřit. Ale tak snad se to udrží a bude z toho mimísek :-)

• načítám...
992
27.6.14 12:43

@VesKar duch je slabounká testovací čárečka. Jde to špatně vidět ale myslím si, že tam je

• načítám...
25701
27.6.14 12:48

@VesKar jak jsem se dozvedela, tak by to mela byt slaba carecka skoro nepatrna na tehot. testu

• načítám...
11700
27.6.14 12:58

@VesKar
Přesně jak píšou holky je to slabá čárka, někdy jen takový stín v testovací oblasti, bývá to u raného těhotenství, kdy ještě není HCG, na které testy reagují tolik.

• načítám...
48
27.6.14 13:15

Takže je to ta čára na té modré ploše v pravo? Nejsem sice odborník, vidím to poprvé ale na tom modrém vidím čáru. A co ta růžová čára v bílém poli?

• načítám...
103
27.6.14 13:17

Ahoj holky, tak jsem dnes byla na vyšetření i gyn. a prý jsem naprosto zdravá žena, sliznici mám takovou jaká by po MS měla být :-) mám myslet pozitivně, nenervovat se a za listovku mě pochválil :-) u toho nenervování nevím, nevím :D

Jinak jelikož nás tady je už dost tak bych diskuzi uzamkla at se mezi sebou pak vyznáme, co myslíte?

• načítám...
992
27.6.14 13:19

@tarika Tak to je paráda, že jsi naprosto zdravá!!! Supeer!! :palec: Jinak bych to taky uzamkla protože pak se v tom nevyznáme :think:

• načítám...
103
27.6.14 13:20

@Anja.81 teda to musel být děs, pěkne jsi si užila :-(
naštěstí ted mám dobrou práci kde by mi ani zvracení,,nevadilo,, ale budeme se stěhovat a od září budu mít novou práci tak doufám, že bude taky v pohodě a kdyby náhodou budu mít kam odběhnout :-D

• načítám...
103
27.6.14 13:25

@Miriam24 já nevím jak :D :oops:

• načítám...
992
27.6.14 13:30

@tarika Já myslím, že ty to sama nezamkneš…ale jako zakladatelka napiš adminovi a on by tuto skupinu měl zamknout. ;)