Kopie: Těhu spolu od začátku :-)

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
3157
27.6.14 14:41

@tarika ahoj no v porovnání s holkama co se snaží i 5 let je to nic :-) zatím to nějak nehrotime jen podpůrný vitamíny a bylinky si dáváme a nějak oba doufáme že se zadari přirozeně beru teď druhou krabičku nosifolu a k tou jsem si teď naordinoval kontryhel od 1DC do ovu snad se zadari přítel pije kotvičník čaj a kapky ;-) jonák on to neřeší to spíš já vždy tu ms obrecim a pak je to zas v pohodě věřím v to že to vyjde :-) vy se snažíte první měsíc? :-)

• načítám...
11700
27.6.14 15:20

@tarika
Bylo by dobré, kdyby si založila uzamčenou skupinu, ne diskuzi a nás do ní pak pozvala. ;)

• načítám...
11700
27.6.14 15:21
@VesKar píše:
Takže je to ta čára na té modré ploše v pravo? Nejsem sice odborník, vidím to poprvé ale na tom modrém vidím čáru. A co ta růžová čára v bílém poli?

Ne ne, to je čárka v bílém poli, vlevo od té kontrolní.

• načítám...
992
27.6.14 15:31

@venisa @tarika Holky můj chlap to taky nijak zvlášť neprožívá…když jsem mu dneska teda řekla, že jsem asi nejspíš těhotná tak mi řekl: fááákt?? usmál se, objal mě, dal pusu…pak jsem mu ukázala ten testík a řekl, že tam skoro nic nevidí…ale pak asi jak mu to došlo tak pořád chodil a usmíval se a hladil mě. Tak nevím, no :roll:

• načítám...
25701
27.6.14 15:34

@Miriam24 no asi mu to postupně dochází :) ty chlapi maj trošku delší vedení než jim něco dojde :) já jsem zvědavá na toho mýho až mu jednou řeknu „sem těhotná“ jak bude reagovat ;)

• načítám...
992
27.6.14 15:39

@venisa no já mu pak říkala, že jestli má vůbec radost a on že má ale že mu to musí nejprve dojít :-) tak uvidíme.
Jinak asi nám to vyšlo na třetí měsíc. Ale taky jsem se už s předchozím partnerem snažili přes 2 roky…tak to bude moje vytoužené miminko :-)
Snad se to udrží a čárečka bude jen a jen sílit a MS se nedostaví :think:

• načítám...
48
27.6.14 15:43