Závidím a trápím se

Napsat příspěvek
Velikost písma:
18304
6.12.18 21:50
@EvulinkaB18 píše:
Co Seznamka??.....nerikej, že ani tam by se ti nepostestilo, clovek tomu stesti musi jit obcas naproti…

No..seznamky jsou někdy ošemetné, nevíš, na koho narazíš…já tam třeba před 12 lety narazila na manžela :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No ne..opatrnost je na místě..aby to nebyl nějakej „ouchyl“, to je jasné..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Janli
6.12.18 21:53

Na kamarádku se vybodni. V její kůži by jsi být nechtěla a rozhodně neházej flintu do žita. V dnešní době může mít díky IVF dítě i žena, která nemá vlastní vajíčka. Vždyť máš klíďo osm let čas ;) . A jestli tě to uklidní, já otěhotněla a porodila zdravé dítě v 38letech, kdy už jsem měla být podle lékařů v nastartovaném předčasném přechodu a neplodná. Nesmutni, bude líp :hug:

• Citovat
  • Upravit
9045
6.12.18 22:07

Kašli na ní, je to blbka. Taky takovou kamarádku mám, na dítě jsem čekala dva a půl roku, ona mi celou tu dobu hustila do hlavy jen svoje těhotenství a později svoje dítě, o čemkoli jiném se odmítala bavit. Ještě měla řeči, jak je to s dítětem náročný a jak si můžu užívat. No v mojí tehdejší situaci na nakopnutí. Za chvíli rodím a za celé těhotenství jsem jí viděla dvakrát na začátku, jinak se mi vyhýbá. Nějak nevydýchala, že už nejsem v té podřadné pozici. U té tvojí kamarádky bych to viděla podobně, má pocit že má navrch a vyžívá se v tom.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18304
6.12.18 22:24
@Serpentini píše: