Křesťanské jesličky - diskuse

• Fotoalbum (129)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
268
12.6.09 22:13

Rezi - to ticho tu určo nebylo osobní. S bráchou to máte opravdu tvrdý ořech. Otázkami bych tě utloukla asi stejnými jako Harpyje. Držím palce ať to zvládáte.
Harpyje - ještě pilně studuju jak na CV,motivační dopis a přijímací pohovor je toho moc nového za ta léta na mateřské, zajímalo by mě co za otázky si na mě přichystají. netuším jestli zvlášť vypsat i tu mateřskou… do toho děcka , zarostlá zahrada, nespokojený chlopek a stavba… hahaha hlavně, že chtěl ať jsem na RD jen do 3roků tož ať si zvyká, to budeme mít doma brzičko vše hezky srovnané - bohužel se zemí jako po výbuchu atomovky :roll:
Demi - dali ti na tu toxo nějakou antb. léčbu, prý se na to po zjištění něco jako Biseptol? dává , a napiš jak je s váma se všema

JaneK

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7366
12.6.09 22:24

Zdarec, vy jste se rozpovídaly, a já na vás zapomněla :oops:

harpyje darům Ducha Svatého já zas rozumím úplně jinak. Ale není to podstatné, jen co sjem tak v textu prolítla - nějakém umění a tom druhém jsem nikdy neslyšela 8O .
To je tedy asi něco jiného, než:
Jsou rozdíly v darech milosti, ale tentýž Duch; jsou rozdíly v službách, ale tentýž Pán; a jsou rozdíly v působení, ale tentýž Bůh, který působí všechno ve všech. Každému je dáván projev Ducha ke společnému prospěchu. Neboť jednomu je skrze Ducha dáváno slovo moudrosti, jinému slovo poznání podle téhož Ducha; dalšímu víra v témž Duchu, jinému dary uzdravování v témž Duchu; jinému působení mocných činů, jinému proroctví, jinému rozlišování duchů, dalšímu druhy jazyků, jinému pak výklad jazyků. Avšak to všechno působí jeden a týž Duch, který rozděluje každému jednotlivě, jak sám chce. (1K 12,4-11 KMS)