Chlap má malý plat

Napsat příspěvek
Velikost písma:
66815
11.12.18 18:06

@robínek největší přehled má školnice :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19874
11.12.18 18:09
@matkabagristy píše:
@robínek největší přehled má školnice :lol:

Ty zas ale.nejsou v Kvasinách :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
66815
11.12.18 18:13
@robínek píše:

co jsou ty Kvasiny?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19874
11.12.18 18:14
@matkabagristy píše:
co jsou ty Kvasiny?

Na ty jsem si zjednodusila ty techniky v automobilce. ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
66815
11.12.18 18:16

@robínek techniky je třeba zjednodušovat?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19874
11.12.18 18:22
@matkabagristy píše:
@robínek techniky je třeba zjednodušovat?
:mrgreen: Zkratia jsem „technicke pozice v automobilovem prumyslu“ na „Kvasiny“. Mam.kamaradku, co bydli kousek od Kvasin, tam už je to takové heslo: Místo"Všichni už jsou v Mexiku" říká, že všichni už makají v Kvasinách.
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
66815
11.12.18 18:25

@robínek a my jsme všichni v Nošovicach, nebo v pěrdeli :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
67
11.12.18 19:16
@Reflex píše:
No tak to dělá asi vývojáře, to je něco jiného. Akorát ty platy tam jsou nižší, záleží samozřejmě na firmě a jak moc ho potřebují, ve větších firmách mají tak 35-40, víc ne. Nemluvím o Praze a Bolce, to nevím, ale to je jinej svět.

Ok, to jsem přesně tušila..že nastane nějaký „argument“, který to shodí.. I kdyby měl těch 35-40, tak trvám na tom co jsem psala - nemaká víc a záslužněji než úča, ale plat má podstatně jinde..
Víš co, tak pojď fakt diskutovat, už ti tady x učitelů psalo o své práci, všechno jsi poshazovala s tím, že to je za ty prachy úplná brnkačka a co tvoje kámošky učitelky..