IVF cube studie pro rok 2018

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1520
14.5.20 08:38

@Coccinella 13 malý se včera ve vaničce chtěl otočit na bříško :roll: ještě že ho držím celou dobu, ptže to byl takový fofr, že by se parádně nalokal :zed: takhle jsem ho zachytila hned zkraje, ale i tak už byl až po nos pod vodou :zed: taky pak koukal jak vyoraná myš :oops: :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18177
14.5.20 13:20
@Jitule K píše:
Ty bláho, to je těžší než ze zad na břicho, to je sakra napřed 😱

Já bych právě řekla, že to znamená, že začíná být pozadu :think: Jsem teď odborník na správné pasení a z toho by tyhle legrácky vystřihnout nemohla. Takže to znamená, že pase blbě a bude se to muset přeučit. Což bude jistě moc zábavné :roll: Do včerejška jsem byla rozhodnutá, že proti té vojtovce budu bojovat jak lev, ale teď si říkám, že na tom možná něco bude.

Takže buď ráda, že si to Vítek neusnadňuje a do další fáze se pouští teprve tehdy, když dobře umí tu předchozí, to je nejlepší :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18177
14.5.20 13:21

Jinak přeju Milánkovi šťastný půlrok a Dendovi výměsíčniny! :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18177
14.5.20 13:22

@Kriistyna Tak co, zatím žádné zprávy?

@Coccinella 13 Co záda? Přežilas noc?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6997
14.5.20 14:09

@Ba-stet neee :roll: :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
810
14.5.20 14:17
@Ba-stet píše:
Já bych právě řekla, že to znamená, že začíná být pozadu :think: Jsem teď odborník na správné pasení a z toho by tyhle legrácky vystřihnout nemohla. Takže to znamená, že pase blbě a bude se to muset přeučit. Což bude jistě moc zábavné :roll: Do včerejška jsem byla rozhodnutá, že proti té vojtovce budu bojovat jak lev, ale teď si říkám, že na tom možná něco bude.Takže buď ráda, že si to Vítek neusnadňuje a do další fáze se pouští teprve tehdy, když dobře umí tu předchozí, to je nejlepší :hug: